Portal rezerwacyjny umożliwiający dokonywanie rezerwacji produktów w wybranej aptece.
Przetwarzanie...
Wybierz aptekę
Moja apteka
exclamation-circle
x
lub
Wybierz lokalizację

REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO „#OchJakMiDermi”

 

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Organizatorem Konkursu fotograficznego „#OchJakMiDermi”, zwanego dalej „Konkursem”, jest  Spółka Medicinae z siedzibą w Łodzi, ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000316839, NIP9542657853, BDO: 000459092, kapitał zakładowy w kwocie 50 000,00 zł, zwana dalej „Organizatorem”.

2. Do wszelkich czynności w zakresie prowadzenia Konkursu uprawniony jest Zarząd Organizatora oraz Komisja Konkursowa (Jury).

3. Konkurs rozpoczyna się w dniu 13 października 2025r. i kończy się w dniu 21 stycznia 2025 r.

4. Przebiegiem Konkursu kieruje powołana przez Organizatora Komisja Konkursowa (Jury).

 

§2. ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE

  1. Uczestnikiem Konkursu może być osoba fizyczna, która w dniu przystąpienia do Konkursu posiada pełną zdolność do czynności prawnych, tj. ukończyła 18 lat (zwana dalej: Uczestnikiem), która w okresie od dnia 13 października 2025r. do dnia 13 listopada 2025 r. do godz. 23:59 prześle w wiadomości prywatnej z prywatnego konta w serwisie społecznościowym Instagram na konto Organizatora w serwisie społecznościowym Instagram: @ochjakmidermi zgłoszenie zawierające poniższe dane:
    1. oświadczenie o byciu osobą fizyczną, która w dniu przystąpienia do Konkursu posiada pełną zdolność do czynności prawnych, tj. ukończyła 18 lat
    2. oświadczenie, że przysługują jej wyłączne i nieograniczone prawa autorskie do przesłanego zdjęcia (pracy konkursowej) na konto  Organizatora w serwisie społecznościowym Instagram: @ochjakmidermi w Konkursie organizowanym przez Organizatora, które jest przejawem jej własnej twórczości o oryginalnym charakterze i jest wolne od wad prawnych oraz roszczeń osób trzecich, w tym nie narusza praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich oraz dóbr osobistych oraz, że posiada zgody wszystkich osób znajdujących się na zdjęciu do wykorzystania ich wizerunku na potrzeby udziału w Konkursie na zasadach określonych w Regulaminie Konkursu, z zastrzeżeniem, że w przypadku osób nieletnich do lat 18 posiada zgodę obojga rodziców lub opiekunów prawnych;
    3. oświadczenie, że akceptuje zasady Konkursu,  określone przez Organizatora w Regulaminie Konkursu;
    4. pracę konkursową w postaci jednego wykonanego przez siebie zdjęcia prezentującego, jeden z poniższych tematów: 1) „Codzienny gest troski”, 2) „Definicja rodzinnej czułości” w formacie jpeg.

Przykładowe zgłoszenie:

Pole tekstowe: ZDJĘCIE JPEG

 

      (1) „Oświadczam, że jestem osobą fizyczną, która w dniu przystąpienia do Konkursu posiada pełną zdolność do czynności prawnych, tj. ukończyła 18 lat.”

     (2)  „Oświadczam, że przysługują mi wyłączne i nieograniczone prawa autorskie do przesłanego zdjęcia (pracy konkursowej) na konto Organizatora w serwisie społecznościowym Instagram: @ochjakmidermi w Konkursie organizowanym przez Organizatora, które jest przejawem mojej własnej twórczości o oryginalnym charakterze i jest wolne od wad prawnych oraz roszczeń osób trzecich, w tym nie narusza praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich oraz dóbr osobistych oraz. Posiadam zgody wszystkich osób znajdujących się na zdjęciu do wykorzystania ich wizerunku na potrzeby udziału w Konkursie na zasadach określonych w Regulaminie Konkursu, z zastrzeżeniem, że w przypadku osób nieletnich do lat 18 posiadam zgodę obojga rodziców lub opiekunów prawnych.

(3)      (3) „Oświadczam, że akceptuje zasady Konkursu, określone przez Organizatora w Regulaminie Konkursu”

 

 

2. W przypadku, gdyby oświadczenia, o których mowa w §2  ust. 1 okazały się niezgodne ze stanem faktycznym lub prawnym Uczestnik, który nadesłał zgłoszenie, w przypadku ewentualnych roszczeń osób trzecich, ponosi wyłączną i całkowitą odpowiedzialność oraz oświadcza, że ureguluje wszystkie związane z tym poniesione przez Organizatora koszty i zwolni od odpowiedzialności Organizatora.

3. Kontroli spełnienia warunków udziału w Konkursie określonych w §2 ust. 1, ust. 2  Regulaminu Konkursu dokonuje Komisja Konkursowa (Jury), powołana przez Organizatora.

Komisja Konkursowa (Jury) wykluczy z Konkursu osobę, która zgłosiła pracę konkursową w przypadkach:

    1. złożenia pracy konkursowej przez osobę, która nie może być Uczestnikiem Konkursu zgodnie z postanowieniami §2 ust. 1 Regulaminu Konkursu,
    2. niespełnienia przez Uczestnika Konkursu któregokolwiek z warunków uczestnictwa w Konkursie określonych w §2 ust. 1 Regulaminu Konkursu,
    3. niezgodności ze stanem faktycznym lub prawnym danych i oświadczeń, o których mowa jest w §2 ust. 1.

Komisja Konkursowa (Jury) poinformuje o wykluczeniu z Konkursu osobę, która zgłosiła pracę konkursową wraz z uzasadnieniem w wiadomości wysłanej z konta Organizatora w serwisie społecznościowym Instagram: @ochjakmidermi na prywatne konto Uczestnika Konkursu w serwisie społecznościowym Instagram z którego zostało wysłane zgłoszenie i praca konkursowa w Konkursie  w terminie 7 dni  od dnia powzięcia wiadomości o okoliczności stanowiącej podstawę do wykluczenia z Konkursu, o której mowa w pkt 1) i 2) powyżej.

 

§3. NAGRODY W KONKURSIE ORAZ ZASADY ICH PRZYZNAWANIA I SPOSÓB WYDANIA

  1.  Wyboru 5 (pięciu) zwycięzców Konkursu na podstawie oceny przesłanych zdjęć (prac konkursowych), spełniających wymogi niniejszego Regulaminu, dokonuje Komisja Konkursowa (Jury). Obrady Komisji Konkursowej (Jury) odbędą się do dnia 20 listopada 2025 r.
  2.  Zwycięzcami Konkursu są Uczestnicy Konkursu (Laureaci), którzy przedstawią najwyżej ocenione zdjęcia przez Komisję Konkursową (Jury), z zastrzeżeniem, że Komisja Konkursowa dokonuje wyboru 5 (pięciu) prac konkursowych spośród przesłanych. Kryteriami oceny prac konkursowych jest oryginalność ujęcia tematu, estetyka, poprawność techniczna i oryginalność użytej techniki oraz kompozycja.
  3.  Laureaci zostaną poinformowani o przyznaniu nagrody przez Jury w formie wiadomości wysłanej z konta Organizatora w serwisie społecznościowym Instagram: @ochjakmidermi na prywatne konto Uczestnika Konkursu w serwisie społecznościowym Instagram, z którego zostały wysłane  oświadczenia i  praca konkursowa w Konkursie, w terminie do dnia 24 listopada 2025 r.
  4.  Komisja Konkursowa (Jury) przyzna Uczestnikom Konkursu, którzy przedstawią najwyżej ocenione zdjęcia nagrody, o wartości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) każda, w formie profesjonalnej sesji zdjęciowej w ustalonym przez Organizatora studiu fotograficznym zorganizowanej w terminie do dnia 12 grudnia 2025 r., z wykorzystaniem, jako rekwizytów,  produktów Dermi i maskotki brand hero „Dermisia”. W sesji zdjęciowej poza Laureatami Konkursu mogą brać udział członkowie rodziny. Maksymalna liczba członków rodziny obecnych na sesji wynosi 5 osób. Sesja zdjęciowa obejmuje wykonanie zdjęć przez profesjonalnego fotografa w wybranym terminie uzgodnionym pomiędzy Organizatorem a każdym Laureatem Konkursu. W celu ustalenia terminu sesji zdjęciowej Laureat Konkursu zobowiązany jest nawiązać kontakt z Organizatorem poprzez wysłanie prywatnej wiadomości z prywatnego konta Uczestnika Konkursu w serwisie społecznościowym Instagram na konto Organizatora w serwisie społecznościowym nie później niż do dnia 28 listopada 2025 r. W przypadku braku kontaktu ze strony Laureata Konkursu z Organizatorem w celu ustalenia terminu sesji zdjęciowej, na zasadach i w terminie określonym w zdaniu poprzednim, nagroda ulega przepadkowi. Po realizacji sesji każdy Laureat Konkursu otrzyma w terminie do dnia 23 grudnia 2025 r. 10 obrobionych zdjęć w formie cyfrowej przesłanych przez Organizatora za pośrednictwem konta w serwisie społecznościowym Instagram: @ochjakmidermi na prywatne konto Laureata Konkursu w serwisie społecznościowym Instagram, z którego wysłano oświadczenia i pracę konkursową  w Konkursie. Zdjęcia mogą być wykorzystywane przez Laureata Konkursu wyłącznie w pozytywnym kontekście, niegodzącym w wizerunek marki DERMI.
  5.  Nagrody nie podlegają zamianie na inne nagrody.
  6.  Laureat Konkursu nie może przenieść prawa do przyznanej nagrody na osoby trzecie.
  7.  W przypadku gdy okaże się, że zwycięska praca konkursowa narusza prawa osób w trzecich, w szczególności prawa autorskie lub dobra osobiste, Laureat Konkursu zobowiązany jest do zwrotu Organizatorowi równowartości nagrody określonej w §3 ust. 4 Regulaminu Konkursu w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania od Organizatora.
  8.  Wartość Nagrody dla laureata Konkursu jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2647 z późn. zm.).
  9.  Organizator ma prawo dostępu do prac konkursowych Uczestników Konkursu wyłącznie w celu dokonania ich oceny na zasadach określonych w §3 ust. 1 i 2 Regulaminu Konkursu. Organizator ma prawo dostępu do 10 obrobionych zdjęć w formie cyfrowej z każdej sesji zdjęciowej Laureatów Konkursu, o których mowa w § 3 ust. 4 Regulaminu Konkursu wyłącznie w celu przesłania ich Laureatom Konkursu na zasadach określonych w § 3 ust. 4 Regulaminu Konkursu. Organizator zapewnia, że fotograf realizujący sesje zdjęciowe Laureatów Konkursu, o których mowa w § 3 ust. 4 Regulaminu Konkursu nie ma prawa wykorzystywania zdjęć z tych sesji w jakikolwiek sposób i w jakiejkolwiek formie, chyba że fotograf dokona w tym zakresie innych ustaleń bezpośrednio z Laureatami Konkursu (za które Organizator nie ponosi odpowiedzialności).

 

§4. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Konkursu, w tym nieotrzymania nagrody określonej w §3 ust. 4 w przypadku jej przyznania, z zastrzeżeniem zasad realizacji nagrody określonych w §3 ust. 4 Regulaminu Konkursu, Uczestnicy Konkursu powinni zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej Organizatora: dermi@medicinae.com.pl w czasie trwania Konkursu, jednakże nie później niż w terminie do dnia 31 grudnia 2025 r.
  2. Reklamacja zgłoszona po terminie określonym w §4 ust. 1 Regulaminu Konkursu pozostaje bez rozpatrzenia przez Organizatora.
  3. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko Uczestnika Konkursu, nazwę prywatnego konta na Instagramie oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
  4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Komisję Konkursową (Jury), w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania przez Organizatora.
  5. O decyzji Komisji Konkursowej w sprawie zgłoszonej reklamacji Uczestnik Konkursu zostanie powiadomiony w formie wiadomości wysłanej z adresu poczty elektronicznej: dermi@medicinae.com.pl na adres poczty elektronicznej, z którego dokonał zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 7 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.
  6. Przewidziana w ust. 1 – 5 powyżej procedura reklamacji nie wyłącza prawa dochodzenia roszczeń w trybie mediacji lub postępowania sądowego.

 

§5. DANE OSOBOWE

  1. Na podstawie przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informujemy iż Administratorem Danych Osobowych Uczestników w ramach Konkursu jest Organizator. Kontakt z ADO możliwy za pośrednictwem danych korespondencyjnych, bądź tel.: (42) 200 74 44.
  2. ADO powołał Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Kawczyńskiego, z którym można skontaktować się pod adresem e – mail: iod@pgf.com.pl
  3. ADO przetwarza dane osobowe w celu:
    1. realizacji Konkursu, a w szczególności w celu zgłoszenia i udziału w Konkursie,, wyłonienia Laureatów i zapewnienia im nagrody na podstawie akceptacji niniejszego Regulaminu (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), , wypełnienie przez ADO obowiązków wynikających z Regulaminu;
    2. ustalenia, dochodzenia, obrony roszczeń związanych z Konkursem  – podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którym jest dochodzenie i obrona praw ADO;
    3. wypełnienia obowiązków prawnych nałożonych na ADO, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności prawa podatkowego, oraz z zakresu rachunkowości. Podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na ADO (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
  4. Dla potrzeby realizacji wskazanych powyżej celów, ADO przetwarza następujące dane osobowe: konto prywatne Uczestnika Konkursu w serwisie społecznościowym Instagram
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Brak podania danych osobowych uniemożliwia wzięcie udziału w Konkursie przez Uczestnika.
  6. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres:
    1. dla celu realizacji Konkursu - przez okres niezbędny do jego realizacji, w tym rozpatrzenia reklamacji  bądź wniesienia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
    2. w związku z przetwarzaniem danych na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia, obrony roszczeń - do czasu ich przedawnienia;
    3. dla celów związanych z przepisami podatkowymi i rachunkowości – przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa;
    4. dla celów związanych z marketingiem - do czasu wycofania zgody.

      Po upływie ww. okresów przetwarzania, dane osobowe zostaną usunięte lub poddane procesowi anonimizacji.
  7. Odbiorcami danych osobowych Uczestników Akcji będą podmioty uczestniczące w realizacji poszczególnych aktywności Konkursu, w tym:
    1. inne podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie ADO, tj. podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby realizacji Akcji. W tym przypadku dane osobowe mogą zostać przekazane do państwa trzeciego (poza Europejski Obszar Gospodarczy), ADO zapewnia jednak, że przekazanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy następuje wyłącznie, gdy spełnione zostaną warunki określone w Rozdziale V RODO, tj. w oparciu o m.in.:
      1. współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej;
      2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;
      3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy;
      4. inne zabezpieczenia spełniające odpowiedni stopień ochrony w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne.
    2. podmioty świadczące usługi związane z realizacją Akcji  m.in. podmioty realizujące przesyłkę. Dane osobowe mogą również być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  8. Każdemu Uczestnikowi Konkursu w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do:
    1. dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania (poprawienia);
    2. usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    3. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  9. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do ADO lub powołanego Inspektora Ochrony Danych za pośrednictwem wskazanych środków komunikacji, z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, więcej informacji: https://uodo.gov.pl/pl/526/2464
  10. W stosunku do danych osobowych przetwarzanych w ramach i na potrzeby realizacji Akcji, nie są podejmowane decyzje, które opierają się na zautomatyzowanym przetwarzaniu w tym profilowaniu.

 

§6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z Konkursem będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo i rzeczowo Sąd powszechny.
  2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
  3. Prawa i obowiązki Organizatora i Uczestników Konkursu określone są wyłącznie w niniejszym Regulaminie Konkursu i w odpowiednich przepisach prawa. Wszelkie informacje o Konkursie dostępne są w siedzibie Organizatora.
  4. Niniejszy Regulamin dostępny jest dla uczestników w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej https://recepta.pl/strona/dermi.