Przetwarzanie...
x
Wybierz aptekę
Moja apteka
exclamation-circle
x
location-marker Użyj lokalizacji
Wybierz lokalizację

 

Jak rezerwować produkty na Recepta.pl?

Internetowy System E-commerce daje możliwość zamówienia szerokiej gamy produktów oraz ich odbiór w wybranej aptece, zlokalizowanej w dowolnym miejscu na terenie całego kraju. Rezerwacje w serwisie Recepta.pl przyjmowane są 24 godziny na dobę i przez 365 dni w roku. Ich realizacja następuje zgodnie z harmonogramem, a klienci są na bieżąco informowani o kolejnych etapach realizacji rezerwacji drogą elektroniczną. Internetowy System E-commerce dysponuje asortymentem preparatów prezentowanych w serwisie. Dostępne w danym momencie produkty zamieszczone są na stronach www.recepta.pl.

Jak dokonać rezerwacji ?

  1. Zaloguj się do serwisu lub złoż zamówienie bez zakładania konta, podając kod otrzymany w SMSie.
  2. Wybierz interesujące Cię produkty, posługując się ikoną "do koszyka”.
  3. Po skompletowaniu zamówienia przejdź do koszyka i kliknij "dalej".
  4. Zobaczysz pełną listę wybranych wcześniej produktów. W tym miejscu możesz zmienić ilość asortymentu lub usunąć pozycję z listy.
  5. Jeśli zamówienie się zgadza, kliknij przycisk "finalizuj zamówienie".
  6. Wybierz aptekę, w której odbierzesz produkty. Następnie podaj imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy. Kliknij "zakończ zamówienie", aby sfinalizować transakcję.
  7. O szczegółach realizacji zamówienia będziesz na bieżąco informowany za pomocą poczty elektronicznej.
  8. Odbierz produkty w wybranej aptece (zamówienie jest gotowe do odbioru po max. 24h w dni powszednie i 72h w sobotę, niedzielę i święta).
  9. Zamówione produkty będą oczekiwały na odbiór w aptece przez 7 dni, od chwili dostarczenia do wybranej placówki.


Pamiętaj:
- aby odebrać produkty z kategorii "na receptę" należy posiadać ważną receptę upoważniającą do ich zakupu
- minimalna kwota zamówienia to 5,00 zł

 

Limity produktów w rezerwacji

W związku z próbami zakupu niektórych preparatów dostępnych bez recepty w celach nieleczniczych, wprowadziliśmy limit sprzedaży w wysokości 5 opakowań. Ograniczenie to dotyczy preparatów potencjalnie nadużywanych, zawierających efedrynę, pseudoefedrynę, kodeinę, dekstrometorfan lub dimenhydrinat. Jednocześnie przypominamy, że farmaceuta i technik farmaceutyczny mają prawo odmówić wydania produktu leczniczego (w tym leku dostępnego bez recepty), jeżeli zgodnie z posiadaną przez nich wiedzą,wydanie go może w konkretnym przypadku spowodować zagrożenie zdrowia pacjenta (art. 96 ust. 4 ustawy z dnia 6 września 2001 roku zwanej "Prawem Farmaceutycznym"). 

Czas realizacji rezerwacji

Złożone zamówienie jest gotowe do odbioru w wybranej przez Państwa aptece w terminie od 24 do 72 godzin, w zależności od godziny złożenia zamówienia i wyboru miejsca jego odbioru. Dostarczenie zamówienia do apteki potwierdzimy e-mailem oraz SMS-em.

  

Bezpieczeństwo pacjenta

Portal www.recepta.pl gwarantuje swoim Pacjentom najwyższą jakość i bezpieczeństwo zamawianych produktów. Sieć uprawnionych do obrotu lekami i wyrobami medycznymi aptek zapewnia wysoką jakość obsługi. Wykwalifikowana kadra składająca się z doświadczonych pracowników oferuje dostęp do porady i zapewnia opiekę farmaceutyczną sprawowaną na najwyższym poziomie.

Nasze leki pochodzą wyłącznie z hurtowni Polskiej Grupy Farmaceutycznej. Produkty są przewożone specjalnie do tego przystosowanym transportem aptecznym. Dzięki temu mają Państwo gwarancję, że zamówione u nas leki, transportowane są w prawidłowych warunkach, nie wpływających na właściwości czy działanie farmaceutyków.

 

Dostawa i odbiór leków

Rezerwacje złożone na Platformie www.recepta.pl realizowane są bezpłatnie, wyłącznie poprzez odbiór osobisty w aptekach na terenie kraju. Płatność za zamówienie dokonywana jest w aptece przy odbiorze.