Portal rezerwacyjny umożliwiający dokonywanie rezerwacji produktów w wybranej aptece.
Przetwarzanie...
Wybierz aptekę
Moja apteka
exclamation-circle
x
lub
Wybierz lokalizację

Reklamacje i zwroty

ZWROTY I REKLAMACJE PRODUKTÓW 

  1. Usługa Internetowego Systemu E-commerce nie stanowi sprzedaży wysyłkowej. Odpowiedzialność za wykonanie umowy sprzedaży ponosi Apteka. Zasady zwrotów i reklamacji są następujące:  
    1. Produkty lecznicze i wyroby medyczne wydane z Apteki podlegają zwrotowi w przypadku wady jakościowej Produktu, jego niewłaściwego wydania lub sfałszowania Produktu leczniczego. W celu dokonania ewentualnego zwrotu produktów leczniczych lub wyrobów medycznych należy skontaktować się z Apteką, w której dokonano zakupu i ustalić warunki zwrotu.  
    2. Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego wydane z Apteki nie podlegają zwrotowi, 
    3. Pozostałe Produkty (np. Produkty higieniczne, pielęgnacyjne, kosmetyki, suplementy diety) podlegają zwrotowi w przypadku realizacji umowy niezgodnie z Rezerwacją (np. wydanie niewłaściwej ilości/dawki Produktu, wydania Produktów niezarezerwowanych itp.) lub wadliwości Produktu (np. wydania Produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął).  
    4. Reklamacje dotyczące umowy sprzedaży powinny być składane na adres Apteki dokonującej sprzedaży lub osobiście w Aptece. 
    5. Podmiotem właściwym do rozpatrzenia zasadności reklamacji/zwrotu Produktów jest Apteka, w której doszło do ich sprzedaży. Warunkiem koniecznym rozpatrzenia reklamacji/zwrotu przez Aptekę jest okazanie przez Użytkownika dowodu sprzedaży Produktów przez daną Aptekę.  

REKLAMACJE USŁUG 

  1. Recepta.pl jest odpowiedzialna za świadczenie Usług w sposób zgodny z prawem i Regulaminem.  
  2. Reklamacje dotyczące Usług można zgłaszać pisemnie na adres ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres pomoc@recepta.pl 
  3. Rekomendujemy aby reklamacja zawierała dane kontaktowe Użytkownika opis zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji wraz z podaniem daty wystąpienia zdarzenia. 
  4. Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji przez Recepta.pl wynosi 14 dni od dnia jej otrzymania.  
  5. Recepta.pl poinformuje o sposobie rozpatrzenia reklamacji wykorzystując do tego dane kontaktowe podane przez Użytkownika w samej reklamacji. 
  6. Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php 
    http://polubowne.uokik.gov.pl/rejestr,5,pl.html
  7. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php  
  8. W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa Punkt kontaktowy, który udziela informacji dotyczących polubownych postępowań. Punkt Kontaktowy ds. ADR (informacje o podmiotach ADR, pomoc w wypełnianiu wniosków), Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, Tel.: (22) 55 60 332, (22) 55 60 333, Email: kontakt.adr@uokik.gov.pl.